2017. július 20., csütörtök

#20170720 - Nyaralás 2017/7. nap

• A késői fekvésnek viszonylagosan késői kelés is lett az eredménye 1/2 8 körül ébredtünk, bár előtte valamikor jött a két kicsi már...de visszaaludtak mellettünk még.
  • Reggeli után az udvaron játszottak, majd kifestették Erzsi nénivel a tegnapi hajókat, aztán kaptak vizet a homokozóba és építettek a vizes homokból egy klassz kis várat. Utána felmentünk ruhát cseréltünk és a lenti medencében pancsoltunk egyet.
  • Séta a mólóhoz és egy jó kis lángos ebéd.
  • Visszaérve homokoztak egy nagyot a frissen hozott homokban. Így kénytelenek voltak zuhanyozni alvás előtt - ruhacsere kettő😉
  • Alvás után kicsit nassoltunk, játszottunk a szobában, aztán lementünk egy búcsú pancsira a Balcsiba... Bogyinak mondjuk nem volt kedve, aztán Mazsi is viszonylag hamar feladta. Majd Bogyi mégis szeretett volna bemenni, de annyira messze volt Zsebi apával, hogy nem tudtam nekik annyit integetni hogy észrevegyenek...Mazsit meg nem hagyhattam egyedül az udvarban. De aztán csak sikerült bejuttatni Bogyit a többiekhez, Mazsi meg kint maradt homokozni.
  • Utána zuhizás fent (megpróbáltuk lent, de annyira nehézkesen működtek a kinti zuhanyok hogy inkabb nem ment mint igen).
  • Játszottak egy nagyot a szobában, aztán vacsi.
  • Utána kis pokécsata nekünk, jégkrém nekik. Aztán egy kis mulatás a vurstliban 🤣
  • Meghallgattuk a napi koncertet és visszafele 15 perc játszótér és még egy fagyi (ezuttal nekünk is), és már akkor kezdték mondogatni, hogy menjünk haza ma este.
  • A szállodába visszaerve elkérték a hátizsákokat és amíg én elkezdtem előkészíteni a holnap reggeli indulást ők útra készre pakolták a kis táskáikat 😍
  • Hát itt nem volt mit tenni. Már majdnem elindultunk, de még szerencsére ki tudott futni hozzánk kedvenc Renink, akit nagyon megkedveltünk az elmúlt napokban. Még nasit is hozott a fiuknak😍
  • Hazafelé még dumáltak egy darabig, de aztán mindenkit elnyomott az álom.
  • Pontban 11re parkoltunk be a házunkhoz.
  • A nagyok lényegében meg sem ébredtek rá, hogy áthelyeztük őket, Mazsit kellett egy kicsit győzködni, hogy nincs reggel. :P
  • Amúgy megérte kitakarítani indulást előtt, mert csuda jó érzés volt a full tiszta és rendezett lakásba hazaérni :)
A hajó, ami valahogy mindig beúszik az életembe ;)

Összefoglalva így utólag klassz nyaralás volt, a Zsebis nehézségek ellenére is. Kicsit talán praktikusabb rövidebbel (mondjuk kétszer 4 nap, nem egyszer 8) tervezni és fixebb programokat kitalálni előre. Csak a Balaton és/vagy pancsolás nem kötötte le őket kellően. És persze lenne hátrány,  ha nem munkaterápiával pihennénk rá a gyerekes nyaralásra 🤣 Ahogy az sem, ha nem bő egy hetet töltetnének már eleve a nyaralás előtt távol az otthonuktól/játékaiktól.
De az abszolút büszkeséget is el kell mesélnem, hogy a hotel főnökasszonyával beszélgetve mondta hogy hát itt már nagyon sok gyerek megfordult, de ilyenek mint a fiúk még nem voltak mert milyen aranyosak, udvariasak, és nagyon büszkék lehetünk rájuk 😳 Jól esett, és ha tudnák hogy ennél sokkal klasszabbul is tudnak viselkedni 🤣 Sebaj, majd jövőre megmutatjuk :D