2017. július 22., szombat

Nyaralós lista

Ha már Kri – zárt blogjában - kérésemre lelkesen megírta, gondoltam megírom én is a sajátunkat. Nyilván másként és főleg kicsit mást kell pakolni egy külföldi nyaralásra és mást egy belföldire (mert hát ugye minden másra ott a Mastercard:P), meg más szállodához, meg falusi családi bérleményhez. De alapvetően az alábbiakat és az alábbiak szerint pakolunk. Tavaly óta már úgye minden napra készítek egy-egy szettet és ezt beteszem szépen feliratozott tasakokba (IKEA simítózáras) és emellé teszek még egy nagyobb tasakba 2-3 tartalék ruhát, illetve egy-egy melegebb cuccot (ha Mamázni mennek, vagy egyéb vendégségbe, akkor is így csinálom).

Fiúknak
Cél napokra előkészített ruha szettek (póló-rövidnadrág-alsónadrág)
Tartalék ruha (2-2 póló, rövid nadrág, alsónadrágok, zoknik)
Meleg ruha
Szandál
Papucs (kerti papucsok a strandoláshoz)
Zárt cipő
Úszónadrágok (3-3-3 fejenként)
Úszógumik, karúszók
Fehér baseball sapkák
Pizsama
Alvós plüssök (mindenki magának választott)
Ezúttal a meleg ruhákat külön táskába tettem a zárt cipőikkel egyetemben, mert ezt tényleg nagyon jó ötletnek tartottam Krinél.

Felnőttek
Magunknak nem állítottam össze kész szetteket, eleve nincs is ennyi rövid nadrágunk :P
Pólót-felsőt készítettem minden napra
Bugyik-alsónadrágok
Zokni
Rövid nadrágok
Hosszú nadrágok (2-2)
Részemről kihagytam a nyári ruha/szoknya dolgot, mert bevallom gyerekekkel nem érzem praktikusnak
Úszónadrág-bikini (2-2)

Strand sátor
Strandoláshoz táska
Törölközők 2-2 mindenkinek
Úti patika (egy kicsi hűtőtáskába): lázcsillapító, fenistil gél, orrspray, advil, ragtapasz
Pzs….10es csomagokból egy nagy csomag
Popsitörlő (kisebb a táskákba, nagyobb úgy általánosságban)
Gyerekfürdető (mivel mi is szeretjük pont jól elvoltunk családilag ezzel)
Sampon és balzsam (ebből azért ragaszkodom a különhöz, sajnos a kedvencből nem kaptam kis kiszerelést…meg a legminibb eleve szóba sem jön, mert az mondjuk az én hajmennyiségemre egy mosásra is alig elég)
Izzadásgátló
Fogkefe mindenkinek
Gyerekfogkrém
Felnőtt fogkrém
Körömcsipesz (adott a kulcs-csomómon)
Szemöldök csipesz
Fültisztító pálcika
Kis méretű szemetes zsák

Játékok:
strandra: labdák, vizipisztolyok, hajók, homokozó játékok, vizi bőrönd
szállodába: autópálya puzzle (ilyen, ilyen és ilyen is van - Alidból nekünk), autók, társasjátékok (ezek most mind újak voltak, és mind a 4 sztár lett, a Dobble-t ismerik az eredetit, de a Kids-et most bontottuk, a kacsásat és az egereset az Aldiban vettem valamikor tavasszal és már őszintén bánom, hogy nem vettem a többi fajtából, ami még volt, a kalózosat Kínából rendeltük valami nagyon vicces áron)
iPadok+töltők (külön mesekönyvek nem kellenek, mert az iPadra töltve leledzenek)
Technikai egyebeket nem sorolom fel, de usb hubot találtuk nyerőnek a sok-sok kábellel (itthon is ilyet használunk), illetve kértem Mazsitól kölcsön egy elosztós hosszabbítót…igen nálunk ő a hosszabbítók őre és akármilyen célra nem ad ám kölcsön :P És persze számon tartja és visszakéri :P A telefonokhoz van vízálló tokunk, ezeket is betettük. (Tekintettel fent említett gyerek prioritásaira, a nyaralás végére már több hosszabbítonk is volt :P)

Ellátmány
Innivalók (az icetea szerintem a legpraktikusabb ilyenkor,mert nem gáz, ha felmelegszik)
Némi édes és sós rágcsa (zárható doboz neki…hogy kibontás után se boruljon szét)
Utazáshoz innivaló+nasi
Utazópoharak (nemrég találtuk az auchanban és nagyon bejött nekik...bár nem bizonyult nagyon praktikusnak, így vettünk normális műanyag poharakat)
Műanyag tányérok+evőeszközök (a szálloda ellenére úgy gondoltam, hogy hasznos lesz – IKEA verzió)
KáeM bicskája
A kávéfőző nálunk is felmerült, de arra jutottunk, hogy szállodába nem visszük.

Nos akkor így most már bőven hazaérve, kimosva, kivasalva a nyaralós ruhákat jöjjön a sztori, hogy mit vittünk, mi volt jó és mi kellett volna még. meg úgy egyáltalán a tapasztalatok.

Szombaton délután kitaláltuk, hogy a meleg vacsira tekintettel az ebédet hideg kajával oldjuk meg....ezen a ponton jutott eszembe, hogy a szendvics sütőt nem szabadott volna otthon hagyni ...pedig ezt elvileg már tudom 😂
Ami még jó lett volna ha viszünk: simi puhi kicsi takarók a fiúknak, meg a nedves wc papír (ezt nyilván tudtuk könnyen pótolni), Mazsnak jól jött volna több kábel...de ezt is pótoltuk ahogy írtam fentebb is.
Hasznos találmány lenne, de nem tudom hogy létezik-e egy szuper minire összecsukható ruhaszárító mert ötünknek a fürdőszobai törölközőszárító kb. semmire nem volt elég. Az ajtókon-székeken szárítottuk a törölközőket, amennyire sikerült.