2017. szeptember 10., vasárnap

#20170909

• Volt ma korán ébredés, aztán kicsit később kelés.
  • Volt még ajándék véglegesítés...képeslapra idézet.
  • Volt mosás, teregetés, takarítás, ebédfőzés (Rakott krumplit készítettem nekik)
  • Apa ment Meli néniért, addig én bogyorítottam a hajamat (amiből fél órával később már semmi sem látszott...pedig tettem rá mindenféle finiséget, de hát a hajam még mindig önálló egyéniség:P)
  • A fiúk nagyon örültek Meli néninek....aki vicces módon tök összeöltözött velük. Kaptak egy kis meglepit...állatfigurás könyveket, így persze el is indítottuk a erdős játékot.
  • KáeM még gyorsan kitakarította a buszt, kipakoltunk, aztán zuhi, smink és indulás. Még betértünk a tescoba és a dm-be, aztán a kocsiban ebédeltünk (Mc) és lakkoztam a körmömet.
  • Volt hosszú-hosszú utazás a M6-oson. Aztán még egy kör a Bonyhádi tescoban is (a nyakkendő  itthon maradt)
  • Éppen akkor érkeztünk az étteremhez, mikor az ifjú pár és az örömszülők elindultak a templomhoz...gyorsan átöltöztünk a mosdóban, aztán elsétáltunk a templomhoz gyülekezni.

• Természetesen fotózkodtunk a fiatalokkal (mókás, mert a vőlegény idősebb, mint mi :P) és persze ment is a kép az instára, facebookra....a menyasszony engedélyével természetesen. (Első voltam, bár második helyre számítottam, mert az mondta, hogy ők már délelőtt töltenek fel képeket....mikor beszéltük már tudtam volna neki mondani, hogy tökre nem lesz ilyenre ideje, de nem lomboztam le :P)
  • A templomi esküvő után zenés menetben sétáltunk vissza az étteremhez, ott aztán a vendégfogadás és italkínálás (sós kenyér, pohárdobás) után,  mindjárt indult a tánc...klasszikus nyitó tánc nélkül. Mi szereztünk inni...mert már vattát köptünk, aztán elemeztük a menüt, programot, köszi ajándékot, beszélgettünk a ritkán látott unokatesóimmal, aztán persze belevetettük magunkat a táncolásba...KáeM törött bordával :P
  • Vacsoráztunk is: húsleves, főtt húsok fokhagyma- és paradicsommártással, töltött káposzta, vegyes sültes tálak, vegyes saláta és vegyes köret. Persze voltak házi apró édes és sós sütemények és nyilván torta (torták) is. Nem volt rossz a kaja, de igazán kiemelkedően jó sem. A töltött káposzta tetszett a legjobban.
  • Korán volt menyasszonytánc (fél11től már roptuk és toltuk a kosárba a borítékokat ;)), aztán jött a bolond menyasszony...erre gyerekkoromból viccesebbre emlékeztem, most inkább erőltetettnek éreztem, így inkább át is öltöztünk közben, nem néztük végig a mókázást.
  • Éjféli vacsorára is bőséges volt a kínálat pörkölt és nokedli, savanyúságok, sültek egy része, fasírt és saláták (krumpli és francia). A pöriből ettünk egy keveset ez igazán finom volt.
  • Söpörtek pápai utcát a fiatalok miután visszatértek, aztán még kértem a dalunkat (A fürdei Anna bálon)....mondjuk a zenekar nem volt a helyzet magaslatán, mert csak annyit kértem bemondani, hogy "Mert valakinek fontos" ebből valami olyasmi lett, hogy valakinek, aki tudja, hogy neki szól...sebaj, azért táncoltunk rá :)
  • Még vonatoztunk, táncoltunk gólyásat, aztán fél3 körül elköszöntünk. A köszi aji mellé még kaptunk egy csomó sütit is. És azt is megtudtam, hogy komolyan siker volt a nászajándék, tetszett a kreativitás :)

Köszönjük szépen még egyszer itt is a meghívást és hosszú boldog közös életet kívánunk😘