2017. október 26., csütörtök

#20171026

• Reggel igyekeztem korán kelni, mert siettünk, hogy még munka előtt beugorjunk a Lidlbe lerabolni a mától aktuális halloween kínálatot.
  • Mondjuk hiába indultunk 6:39kor....döbbenetes dugó volt kisvárosunkban, meg aztán a Lidl után befelé is....mivel az én kocsim ugye a szervizben, így KáeM fuvarozott, de ezúttal nem a torony előtt rakott ki, hanem a Váci úttól sétáltam befelé...legalább megnéztem a vizes VB-re készült Dagálysétányt :)
  • Egy órától volt a munkahelyemen "Lidércek a Behajtáson" halloween program és szerencsére akadt olyan kolléganőm, akit el tudtam csalni magammal megnézni. Hát a csapat durván tolja a halloweent...egy fél emelet az övék és mindent kidekoráltak, full halloweenbe öltöztetve a területet, közben ment a gyilkosos játék (az elmesélés alapján valami hasonló...csak munka közben), de úgy ám, hogy sminkes is van náluk és a halottakat ki is sminkelte :) Millióféle témába vágó csoki, süti...kicsit azért irigykedtünk, hogy ennyire hangulatosra és jóra sikerült megcsinálniuk. (Az első fotón a helyszín...az elhunyt Mr. Munkakedvvel; a második a dekorációból egy kicsi-kicsi részlet; a harmadikon pedig az egyik kínáló asztal)
  • Hazafelé taxiztam a szervízig...akikkel háromnegyed3kor nem kicsit vesztem össze telefonon, mert hogy tegnap délután óta nem sikerült eljutniuk odáig, hogy megnézzék, hogy mi a baja a kocsinak, illetve, hogy elvégezzék a gumicserét, amire pedig volt pontos időpontom is mára....nos közöltem velük, hogy fél óra múlva ott leszek a kocsiért és addigra legyen készen legalább a gumicsere. (Imádtam ezt a szervízt, mindig tök jók voltak, segítőkészek...aztán elment a srác, aki kezdetektől az ügyfélmenedzserünk volt...nos azóta a színvonal meredeken zuhant :( - Kénytelen leszek új szervíz után nézni)
  • A taxisofőr bácsi viszont rém cuki volt, teljesen beleszeretett a hajamba (kiengedve volt ma), még kiszállásnál is kérte, hogy mutassam meg még egyszer :D
  • Végül a gumicserét tényleg sikerült abszolválniuk mire odaértem, bár rohadt drága volt, így az abroncshotellel együtt...mikor elkezdtünk hozzájuk járni ugyanez a szolgáltatás fele ennyibe került :S
  • Még beugrottam dm-be, aztán igyekeztem haza...így is jóval később értem haza, mint szoktam.
  • Itthon megetettem a halakat, teregettem, aztán már álltam is neki a vacsi készítésnek. (Ma csak egy szendvics volt az ebéd...KáeMnek még ennyi sem).
  • Mire KáeM hazaért, pont betettem a sütőbe a húst, így kicsit igyekeztünk kihasználni a szalma szülőséget :D
  • Vacsihoz ismét filmet néztünk (Ma éppen a Jurassic parkot) és végig tudtuk nézni. Én mondjuk még csináltam magamnak vacsi után egy egészséges mikrós sütit, némi vanília öntettel...nos a süti lehet, hogy egészséges, de kb. ehetetlen...a sodó mondjuk finom lett. KáeM vaníliás krémtúrót evett.
  • Aztán KáeM elment hokizni, én teregettem még egy kört, majd bekuckoztam a hálóba és nézni egy kis Jane Austint :D

• A fiúk ma buszoztak és a városban tízóraiztak, pózoltak. Markolót foglaltak. Jól viselkedtek és fél egyre értek vissza ebédelni. Aztán délután nagy sétát tettek a határban, néztek traktort, hajtottak madarakat :D Szóval szerintem ma is izgalmas és jó napjuk volt, de mindenképpen nagyon aktív.